donderdag 5 maart 2015

Pedofilie binnen het soennisme

Hieronder zul je enkele fatawa (wettelijke uitspraken) lezen van soennitische geleerden. Zij staan het toe om seksueel te genieten van baby's en om ook zelfs seks te hebben met baby's.

De bronnen zijn voorzien van het origineel Arabisch en de link naar de oorspronkelijke bron.


فإنه لا ضرر في الإنزال بين فخذي الصغيرة التي لا تطيق الجماع

Er is niks mis met het wrijven van het geslachtsdeel tussen de dijen van het kleine meisje, dat nog geen seks aankan.

http://islamport.com/w/ftw/Web/3386/43743.htm


فإذا كانت هذه الفتاة لا تحتمل الوطء لصغرها، فلا يجوز وطؤها لأنه بذلك يضرها، وقد قال النبي صلى الله عليه وسلم " لا ضرر ولا ضرار " رواه أحمد وصححه الألباني. وله أن يباشرها، ويضمها ويقبلها، وينزل بين فخذيها، ويجتنب الدبر لأن الوطء فيه حرام، وفاعله ملعون

Als dit meisje nog geen seks aankan wegens haar jonge leeftijd, dan is het niet toegestaan om seks met haar te hebben, want daarmee beschadigd hij haar. En het is toegestaan voor hem om met haar te vrijen, om haar te knuffelen, te zoenen, en om met zijn geslachtsdeel tussen haar dijbenen te gaan.

http://islamport.com/w/ftw/Web/3386/15218.htm


وإذا تزوج الرجل الكبير البنت الصغيرة التي يستمتع بمثلها عادة جاز له أن يستمتع بها وأن يطأها إن كانت مطيقة لذلك كما بينا ‏بالفتويين التاليتين: 130882  // 195133

Wanneer een oude man een jong meisje huwt, waar over het algemeen van genoten kan worden, dan is het toegestaan voor hem om van haar te genieten, en om seks met haar te hebben als zij dat aankan. Dit hebben wij uitgelegd in fatwa-nummer 120882 en 195133.

http://fatwa.islamweb.net/fatwa/index.php?page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=11251


والصحيح أنه غير مقدر بالسن وإنما العبرة للاحتمال والقدرة على الجماع ، فإن السمينة الضخمة تحتمل الجماع وإن كانت صغيرة السن

En het correcte standpunt is dat seks niet leeftijdsgebonden is, maar juist aan het aankunnen ervan. Want het dikke en forse meisje kan seks bedrijven, ook al is zij jong in leeftijd.

[Al-Bahr al-Ra'iq Sharh Kanz al-Daqa'iq, Ibn Najim]


بل وطؤها محلل وإن كانت طفلة لا يمكن جماعها

Het seks hebben met haar is toegestaan, ook al is zij nog een klein meisje dat geen seks aankan.

[Mughni al-Muhtaj, Al-Sharbini]


وأكثر المشايخ على أنه لا عبرة للسن في هذا الباب وإنما العبرة للطاقة إن كانت ضخمة سمينة تطيق الرجال ولا يخاف عليها المرض من ذلك ؛ كان للزوج أن يدخل بها ، وإن لم تبلغ تسع سنين

De meeste geleerden zijn van mening dat het in dit geval niet gebonden is aan leeftijd. Het is juist gebonden aan het aankunnen ervan. Als het meisje fors en dik is, dan kan zij mannen aan. De echtgenoot mag seks met haar hebben, ook al is zij nog geen 9 jaar."

[Fatawa al-Hindiyya, Qadi Khan]


قال القاضي : لا حد على من وطئ صغيرة لم تبلغ تسعا ; لأنها لا يشتهى مثلها ، فأشبه ما لو أدخل إصبعه في فرجها ، وكذلك لو استدخلت امرأة ذكر صبي لم يبلغ عشرا ، لا حد عليها

Al-Qadhi zei: "Er staat geen straf op degene die seks heeft met een minderjarig meisje dat nog geen 9 jaar heeft bereikt. Hetzelfde geld indien hij zijn vinger in haar vagina stopt. Hetzelfde geld voor de vrouw als zij het geslachtsdeel van een jongetje in haar vagina stopt, dat nog geen 10 jaar heeft bereikt. Er staat dan geen straf op haar."

[Al-Mughni, Ibn Qudama]


وأما وقت زفاف الصغيرة المزوجة والدخول بها فإن اتفق الزوج والولي على شيء لا ضرر فيه على الصغيرة عمل به ، وإن اختلفا فقال أحمد وأبو عبيد : تجبر على ذلك بنت تسع سنين دون غيرها . وقال مالك والشافعي وأبو حنيفة : حد ذلك أن تطيق الجماع ، ويختلف ذلك باختلافهن ، ولا يضبط بسن . وهذا هو الصحيح

Wat betreft de tijd voor de huwelijksceremonie van het jonge meisje en het seks hebben met haar; als de bruidegom en de voogd iets overeenkomen wat geen schade zal berokkenen aan het jonge meisje, dan is dat toegestaan om te doen. En als zij (de bruidegom en de voogd) het oneens zijn, dan hebben Ahmad en Abu Ubayd gezegd: "Een meisje van 9 jaar wordt daar toe verplicht, maar niet jonger." En Malik en Shafi'i, en Abu Hanifa zeiden: De grens daarvan is het aankunnen van seks. En dat verschilt tussen de jonge meisjes, en het is niet gebonden aan leeftijd. En dit is het correcte standpunt.

[Sharh Muslim, Al-Nawawi]


وقال ابن بطال . يجوز تزويج الصغيرة بالكبير إجماعا ولو كانت في المهد ، لكن لا يمكن منها حتى تصلح للوطء

En Ibn Battal zei: "Het huwelijk tussen een jong meisje en een volwassene is unaniem toegestaan, ook al bevindt het meisje zich nog in de wieg. Maar hij heeft geen seks met haar totdat zij het aankan."

[Fat'h ul-Bari, Ibn Hajar Al-Asqalani]


وفي الفصول روى عن أحمد في رجل خاف ان تنشق مثانته من الشبق أو تنشق انثياه لحبس الماء في زمن رمضان يستخرج الماء ولم يذكر بأي شيء يستخرجه قال وعندي أنه يستخرجه بما لا يفسد صوم غيره كاستمنائه بيده أو ببدن زوجته أو أمته غير الصائمة فإن كان له أمه طفلة أو صغيرة استمنى بيدها وكذلك الكافرة ويجوز وطئها فيما دون الفرج فإن أراد الوطء في الفرج مع إمكان إخراج الماء بغيره فعندي أنه لا يجوز

Er is overgeleverd dat Ahmad bin Hanbal van mening is dat een man, die bang is dat zijn zwellichamen zullen barsten van opwinding tijdens de maand van Ramadan, mag klaarkomen. Verder noemt hij niet op welke wijze. Hij mag het zaad laten voortvloeien op een manier dat hij het vasten van een ander niet verbreekt, zoals middels masturbatie met zijn eigen hand of het lichaam van zijn vrouw of slavin dat niet vast. En als hij een kind als slavin heeft, masturbeert hij met haar hand, of met de hand van een ongelovige vrouw. Eveneens mag hij gemeenschap hebben met een ongelovige vrouw op voorwaarde dat hij de vagina vermijdt. Als hij gemeenschap wil hebben in de vagina, terwijl er ook andere mogelijkheden zijn die tot klaarkomen leiden, is dat bij mij niet toegestaan."

[Bada'i ul-Fawa'id, Ibn al-Qayyim Al-Jawziyya]


Dit is geen verassing, want de soennieten geloven zelf ook dat de Profeet (s) met een 6-jarig meisje trouwde en seks met haar had op haar 9e. Dit is te lezen in de volgende authentieke soennitische overleveringen:

http://sunnah.com/abudawud/12/76

http://sunnah.com/bukhari/67/70

Een soennitische geleerde heeft dit zelfs te zeggen over dit vermoedelijke huwelijk tussen de Profeet (s) en de 6-jarige Aisha:

 وجاء في الحديث أنهم سمنوها فلما سمنت زفت إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم

Er is overgeleverd dat haar familie haar dik maakte. En toen zij dik werd, werd ze gehuwd aan de Profeet (s).

[Al-Mabsut, Al-Sarkhasi]

Dus de soennieten overleveren dat de kleine Aisha dik werd gemaakt, zodat de Profeet (s) met haar kon trouwen. Waarom? Om met haar te slapen.. Want ja, zoals je kon lezen, kan het dikke en forse meisje seks aan..

Dit is een heel mooi beeld om over de Profeet (s) te schetsen. Het verbaast ons niets waarom de westerlingen spotprenten maken over de Profeet (s). De inspiratie voor spotprenten staat in soennitische boeken.

Dit soort kindjes zijn in ieder geval niet veilig binnen het soennisme, want het dikke en forse meisje kan seks aan, ook al is zij jong in leeftijd. Dan weet je dat ook..