فلو دخل الشخص بتمامه في الفرج فلا نص عندنا وقالت الشافعية إن بدأ في الدخول بذكره اغتسل وإلا فلا
[Hashiyat al-Dasouqi, Al-Dasouqi]
ولو شق ذكره نصفين فأدخل أحدهما في زوجة والآخر في زوجة أخرى وجب عليه دونهما ولو أدخل أحدهما في قبلها والأخرى في دبرها وجب الغسل عليهما شيخنا
[Tohfat ul-Muhtaj, Ibn Hajar al-Haytami]
وكذا الذباب إذا طار ودخل في الدبر وخرج من غير بلة لا ينقض
[Al-Bahr ul-Ra'iq, Ibn Najim]
وإن مس فرج بهيمة فأنزل لا يفسد صومه كذا في السراج الوهاج
وإذا جامع بهيمة أو ميتة أو جامع فيما دون الفرج ، ولم ينزل لا يفسد صومه
[Fatawa al-Hindiyya, Qadhi Khan]
ولو دخل شخص فرج امرأة وجب عليهما الغسل ولو أدخل ذكره في ذكر آخر وجب الغسل على كل منهما
[Tohfat ul-Muhtaj, Ibn Hajar al-Haytami]
سئل الشهاب الرملي عمن أدخل ذكره في ذكر آخر هل يجب عليهما الغسل أم لا
فأجاب بالوجوب ا هـ
وهو ظاهر
En dat is voor de hand liggend.
[Nihayat ul-Muhtaj, Mohammad bin Shihab al-Dien al-Ramli]
ولو من نفسه كأن أدخل ذكره في دبره فيجب عليه الغسل لكن لا حد عليه على المعتمد
قوله ولو لسمكة ) وفي البحر قال أصحابنا في بحر البصرة سمكة لها فرج كفرج النساء يولج فيها سفهاء الملاحين فإن كان لزم الغسل بالإيلاج فيها انتهى
ولا يعاد غسل الميت إذا أولج فيه أو استولج ذكره
ولا يجب بوطء الميتة حد كما سيأتي ولا مهر
Onze metgezellen zeiden: "In de zee van Basra is er een vis die een vagina heeft zoals de vagina van een vrouw. De idiote zeevaarders hebben daar seks mee. Dus als zij daar seks mee hebben, moeten zij zich wassen."
En een dode hoeft niet gewassen te worden als iemand er seks mee heeft, of zijn penis erin stopt.
En er staat geen straf op het hebben van seks met een dode, noch een bruidschat.
[Tohfat ul-Muhtaj, Ibn Hajar al-Haytami]
Hieronder vermeldt de soennitische geleerde Abd al-Jalil enkele vreemde fatawa van de soennitische wetgeleerden. Hij zegt:
Een voorbeeld is dat sommigen van hen zeiden: "Als een man van onder in de buik van een vrouw naar binnen gaat, moet hij zich dan achteraf gaan wassen of niet?" Zij antwoordden: "Als hij naar binnengaat met zijn benen als eerst, dan moet hij zich wassen. En als hij naar binnen gaat met zijn hoofd als eerst, dan hoeft hij zich niet te wassen."
En ander voorbeeld is dat sommigen van hen zeiden: "Als een man seks heeft met een schaap, en die schaap vervolgens een mens baart, en die mens vervolgens groot wordt en zijn eigen volk in het ied-gebed leid. En dan na het ied-gebed slachten de mensen hem als offer, dan is dat correct om te doen, want het oordeel over het kind is in dit geval zoals het oordeel over zijn moeder. En aangezien zijn moeder een schaap is, mag zij geslacht worden, dus hij ook."
[Ma la yajouz fihi 'l-Khilaf, Abd al-Jalil Isa Abu Nasr]
Dus een schaap kan een mens baren. En deze mens wordt dan beoordeeld als een schaap, waardoor hij geofferd mag worden tijdens het offerfeest. Tja..
Daarnaast is het ook gewoon vreemd hoe mensen kunnen spreken over een vlieg die in je kont vliegt, een persoon die compleet met zijn hele lichaam naar binnen gaat in een vrouw, of dat een man zijn penis in tweeën hakt om zijn vrouwen tegelijkertijd te plezieren, of om één van zijn vrouwen dubbel plezier te geven, of om je penis in een andere penis te stoppen, of zelfs in je eigen kont etc. De soennitische geleerden blijven ons verbazen.